Subject: Taotlus: Paikuse jalakäijate ületuskoha fooridega reguleerimise projekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 16:49:30 +0200

Tere!

Oleme Pärnu linnavalitsuse tellimusel teostanud projekti Paikuse ühe 
jalakäijate teeületuskoha fooridega reguleerimiseks, et suurendada 
liiklejate ohutust. Palun esimesel võimalusel projektiga tutvuda ja sellele 
tagasiside või kooskõlastus anda.

Projekti dokumentatsioon on leitav siit: 
https://liikluspilv.ee/s/nSAydaz77qeMAPD (lisatud ka Telija ja Elektrilevi 
kooskõlastused).

Oleksime tänulikud kui saaksite tagasisidet anda hiljemalt selle nädala 
jooksul, sest teostust oleme hetkel planeerimas 48. nädalale ehk 
üle-järgmiseks nädalaks. Ehituse aegse liikluskorralduse detailid lepiksime 
Transpordiameti liikluskorraldajatega kokku kohe kui olete andnud 
põhimõttelise nõusoleku tööde teostamiseks.

Parimate soovidega

Joonas Laks ▪ Projektijuht ▪ TRAFFEST OÜ ▪ Artelli 8c, 10621 Tallinn, Eesti 
▪ Tel +372 56479412 ▪ [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  ▪  <https://www.traffest.com/> 
www.traffest.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.